Uczta cielesna i duchowa. To słowa, które w pełni określa przeżycia kreatorów marki Gminy Mszana Dolna w Pasiece „Bartek” w Kasince Małej.

Gospodarze miejsca – Barbara i Wojciech Łojasowie – w każdym szczególe zadbali o to, aby ich goście czuli się „na brzyzku” wspaniale. Począwszy od lokalizacji samego budynku, przez jego urządzenie, wyposażenie, a na poczęstunku i atmosferze skończywszy . Wszystko z ogromną dbałością o każdy szczegół.

Polecamy: Ranking Gmin Małopolski 2018: jak wypadły gminy w regionie?

To otoczenie stało się dla uczestników wtorkowego spotkania (22.01.19) miejscem pracy twórczej. Kreatorzy marki wysłuchali ciekawego wykładu dotyczącego miodu i produktów pszczelich, oraz ziół i przetworów z warzyw, owoców i darów lasu.

Słuchacze do woli upajali się też wspaniałym widokiem skąpanej w słońcu pasieki. Zapoznali się również z bardzo ciekawymi propozycjami zajęć edukacyjnych przygotowanych przez Stowarzyszenie „Zagórzańska Kraina”. Zajęcia wzbogacą ofertę marki Zagórzańskie Dziedziny. Kreatorzy marki skupili się tego dnia na rozwoju produktu turystycznego.

Polecamy: Karnawał z OSP? Druhowie z Jurkowa zapraszają

Inspirując się miejscem spotkania i pasjami jego uczestników, zostały stworzone cztery oferty turystyczne, inspirowane Pasieką Bartek. Efekt końcowy spotkania stanowią oferty pobytowe przygotowane dla czterech różnych grup społecznych, z przypisanymi oferentami i cennikiem.

Uwagę na niszę do zagospodarowania zwróciła uczestnikom spotkania jego prowadząca – Olga Gałek – Wiceprezes Fundacji Miejsc i Ludzi Aktywnych MILA. Przegotowane przez Zagórzańskie Dziedziny oferty turystyczne będą wprowadzane do wachlarza usług świadczonych przez podmioty działające w branży turystycznej.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., UG Mszana Dolna