Powiat Limanowski ogłasza przetarg na wynajem lokalu w Inkubatorze Przedsiębiorczości

2 min czytania
Powiat Limanowski ogłasza przetarg na wynajem lokalu w Inkubatorze Przedsiębiorczości

Zarząd Powiatu Limanowskiego ogłasza drugi przetarg ustny na wynajem lokalu użytkowego w budynku Inkubatora Przedsiębiorczości przy ul. Fabrycznej. Przetarg odbędzie się 5 sierpnia 2024 roku, a minimalna cena wywoławcza wynosi 11 zł netto za metr kwadratowy. Zapraszamy do zapoznania się z szczegółami i warunkami przetargu.

  • Informacje o lokalu użytkowym
  • Warunki przetargu i wymagania dla uczestników
  • Procedura przetargowa i wymagane dokumenty
  • Minimalne ceny i warunki najmu
  • Prawa organizatora przetargu i dodatkowe informacje

Informacje o lokalu użytkowym

Przedmiotem przetargu jest lokal użytkowy nr 3 o powierzchni 175,81 m², zlokalizowany na parterze budynku Inkubatora Przedsiębiorczości. Budynek znajduje się na działce o numerze ewidencyjnym 380/64 przy ul. Fabrycznej. Lokal jest idealny dla przedsiębiorców poszukujących przestrzeni w strefie działalności produkcyjno-usługowej (PU3), co jest zgodne z planem zagospodarowania przestrzennego miasta.

Warunki przetargu i wymagania dla uczestników

Termin przetargu ustalono na 5 sierpnia 2024 roku, o godzinie 11:00, w siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. J. Marka 9, w budynku B” na II piętrze, w pokoju 204. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości dwumiesięcznej minimalnej stawki czynszu najmu, czyli 3870 zł, na konto Starostwa Powiatowego w Limanowej. Numer konta to: 57-8804-0000-0000-0012-2353-0013. Wadium musi zostać uiszczone przelewem do dnia 1 sierpnia 2024 roku, do godziny 23:59.

Procedura przetargowa i wymagane dokumenty

Przed otwarciem przetargu, każdy uczestnik musi przedłożyć komisji przetargowej dowód wpłaty wadium oraz dowód tożsamości. Jeżeli uczestnikiem przetargu jest osoba prawna, konieczne jest przedłożenie aktualnego wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, a dla osób prowadzących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane w terminie 3 miesięcy przed datą przetargu. W przypadku reprezentowania uczestnika przez pełnomocnika, wymagane jest przedłożenie oryginału pełnomocnictwa upoważniającego do działania na każdym etapie postępowania.

Minimalne ceny i warunki najmu

Minimalna cena wywoławcza za 1 m² powierzchni użytkowej lokalu ustalona została na 11,00 zł netto. Minimalne postąpienie wynosi 0,50 zł. Okres najmu lokalu wynosi do 5 lat od dnia podpisania umowy. Warto zaznaczyć, że podatek od nieruchomości pokrywa najemca. Lokal posiada bezpośredni dojazd z drogi publicznej oraz dostęp do parkingu.

Prawa organizatora przetargu i dodatkowe informacje

Zarząd Powiatu Limanowskiego zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje o przedmiocie najmu, regulamin przetargu oraz projekt umowy najmu można uzyskać w Wydziale Gospodarowania Nieruchomościami w Limanowej przy ul. J. Marka 9, w budynku C” na II piętrze, w pokoju 224. Dodatkowe informacje są również dostępne pod numerem telefonu (18) 3337-919.

Przetarg to doskonała okazja dla przedsiębiorców poszukujących przestrzeni do prowadzenia działalności w strategicznej lokalizacji. Zachęcamy do udziału i życzymy powodzenia w przetargu.

Autor: Start