Podpisanie umowy z Wykonawcą przez Członków Zarządu - Pana Czesława Kawalca i Pana Józefa Jaworskiego w sali Zarządu w budynku Starostwa Powiatowego w Limanowej

23 marca br. podpisano umowę pn. „Dostosowanie obiektu internatu przy Zespole Szkół nr 1 w Limanowej do potrzeb ewakuacyjnych, w związku z istniejącą sytuacja epidemiologiczną”, w ramach zadania realizowanego w ramach projektu „Sami-Dzielni! Nowe standardy mieszkalnictwa wspomaganego dla osób z niepełnosprawnościami sprzężonymi”.

Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza-Edukacja-Rozwój 2014–2020.

Zakres planowanych prac obejmuje roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, wykonanie łazienek w pokojach mieszkalnych, a także demontaż luksfer wraz z uzupełnieniem ściany, wymianę podłóg, remont ścian i sufitów, wymianę parapetów, balustrad schodów wewnętrznych, drzwi wewnętrznych oraz gniazd i włączników we wszystkich pomieszczeniach.

Koszt przedmiotowego zadania, to 861 836,80 zł. Dofinansowanie z grantu wynosi 199 382,05 zł, a 662 454,75 zł, to wkład własny Powiatu Limanowskiego.

Wykonawcą zadania jest firma – Usługi Remontowo-Budowlane „URBUD” Krystian Uryga z Łęki. Planowany termin zakończenia inwestycji, to 28.05.2021 r.