Najlepsze sposoby pozycjonowania sklepu na stronach wyszukiwania Google  Wyniki wyszukiwania Google to nie tylko duże niebieskie linki i ich ranking organiczny. Ważne jest pozycjonowanie sklepu tak, aby w oczach użytkowników Google, którzy szukają lokalnych sklepów, usług, wydarzeń Twoja strona prezentowała się jak najlepiej. Wyszukiwarki przykładają dużą wagę do obecności Twojego sklepu na ich stronach i wykorzystują każdą okazję, aby podnieść Twoją pozycję w swoim systemie. Musisz mieć pewność, że Twój sklep pojawi się, gdy ludzie będą wyszukiwać odpowiednie słowa kluczowe związane z Tobą lub Twoimi produktami.

Stwórz silną i godną zaufania obecność w sieci

Chcesz, aby Twoja obecność w sieci pokazywała klientom, że jesteś legalnie działającą firmą i że mogą Ci zaufać, jeśli chodzi o ich interesy. Jednym z najlepszych sposobów, aby to osiągnąć, jest stworzenie spójnej obecności w mediach społecznościowych.

  • Strona w mediach społecznościowych, która jest podobnie oznakowana jak katalogi firm, może pomóc klientom poczuć się pewniej przy dokonywaniu zakupów u Ciebie.
  • Bez względu na to, czy zdecydujesz się założyć stronę na Facebooku, konto na Twitterze, profil na Instagramie, czy też inny profil, upewnij się, że wszystko na Twojej stronie w mediach społecznościowych jest spójne z Twoimi katalogami firm.

Poza mediami społecznościowymi należy również dbać o utrzymanie innych katalogów online. Jeśli masz stronę internetową, powinieneś zadbać o to, aby była ona aktualna i spójna z katalogami firm. Wszystkie te drobne rzeczy wpływają na pozycjonowanie Twojej strony. Poza katalogami biznesowymi powinieneś również angażować się w życie lokalnej społeczności. Można to robić poprzez dołączanie do lokalnych grup biznesowych, komentowanie na lokalnych forach i uczestniczenie w innych społecznościach internetowych, w których ludzie szukają Twojego sklepu.

Zdominuj swoje lokalne listy dzięki spójnemu brandingowi

Optymalizując sklep pod kątem wyszukiwania lokalnego, należy upewnić się, że klienci będą mogli łatwo znaleźć go na wszystkich platformach, na których mogą go szukać. Jeśli masz duży sklep, który sprzedaje różne produkty i usługi, branding sklepu za pomocą spójnych obrazów i słów kluczowych na każdej platformie może pomóc klientom w znalezieniu Cię podczas wyszukiwania dla danego rodzaju działalności. Zakładając firmę, upewnij się, że wybierasz nazwę, która będzie pasować do Twojej działalności, oraz że stosujesz spójny branding na wszystkich stronach sklepu, w katalogach biznesowych i mediach społecznościowych. Dzięki takiemu oznakowaniu klienci z łatwością rozpoznają Twój typ działalności i mogą zdominować lokalne wyniki wyszukiwania dla tego typu działalności.