Jak mądrze promować firmę w internecie?

Sporo mówi się o stronach typu katalog firm, gdzie z łatwością można znaleźć wiele firm z różnych branż. Tego typu strony świetnie sprawdzają się w nowoczesnym sposobie promocji. W jaki mądry jeszcze sposób warto promować własne przedsiębiorstwo w internecie?

Mailing

Wysyłanie maili reklamowych do szerokiego grona odbiorców, niekoniecznie zainteresowanych ofertą przedsiębiorstwa, nie jest mądrym posunięciem i może sprawiać wrażenie zwykłego spamu. Jak więc postąpić? Przede wszystkim warto zadbać o dobrą i sprawdzoną bazę danych klientów, którzy faktycznie chcą otrzymywać informacje reklamowe. Do tego celu na stronie internetowej można umieścić formularz w postaci newslettera z zachętą i podpowiedzią na temat tego, że każda osoba zapisana do bazy będzie otrzymywać zniżki oraz jako pierwsza dowie się o nowych produktach i promocjach.

Serwisy społecznościowe

Na jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych, czyli na Facebooku, bez większego trudu znajdziemy ogromną liczbę firmowych stron. Jest to po prostu fanpage, który gromadzi dużą liczbę osób zainteresowanych tym co ma do przekazania firma. Promując firmę na Facebooku należy pamiętać o tym, że jest to serwis internetowy na którym użytkownicy poszukują rozrywki, interakcji i możliwości wyrażenia własnej opinii.

Często popełnianym błędem przez przedsiębiorców jest to, że za bardzo skupiają się na przekazie reklamowym, nie dbając o tego typu zwyczajne potrzeby osób, które polubiły fanpage. Aby więc mądrze promować się na Facebooku należy pamiętać, aby wychodzić naprzeciw oczekiwaniom użytkowników. Można to robić między innymi poprzez regularne, ale nie za częste, zamieszczanie nowych informacji na profilu firmowym. Warto także zadbać o to, aby publikowane informacje były unikatowe oraz dobrze przemyślane, również pod względem tego w jaki sposób firma wyraża opinie na dany temat.